♥ peNgikuT seTia ♥

Monday, March 21, 2011


Suka suki kami di SunwAy laa…





Wahhh.penad ku maseh terase lg…HUHUHU…siyes tataw asal tah semalam la plg TIRED !!!!

Smlm port ak g SUNWAY PYRAMID..hukhuk
Syioookkk abes…g same2 peng-peng aku..AHAHAHA

jenggg2!!!!


sampe2 beli tiket twoss...pergggh!! rmai gler makhluk..
maklom le AHAD an..weekend day..ayoyo...
kamy pon ekot berator cam comut tggu nak makn.HUKHUK
da dapek boli tiket..wyg tyme kul 2 plak!! adoy..to plg copek..hukhuk dala tyme uh bwu kol 12..ayoyo..2 jam tpakse tggu..hukhuk..

alang2 ag 2 jam..pewot ak pon da bedendang lago 'yakinlah ku akn menjemputmu' ahaks!!
ktowg pon g la carik makanan..hoho..penoh owg!! adoyy..sabo jelahh aihh!! dala pewot lapo...uhuk...
tggu..punye..tguu..
yess!! da dapat..
jom mangan..HAHAHAHAH


lapa ye peng??HAKHAKHAK

eishh!! makcik ni sempat lak dye pose..HAHAHHA


ni before na masok wyg..huhu tggu lame dottt!!
penaddd makcik..da tade teje men snap2 pic..hakhak

lagii...
















Saturday, March 19, 2011

pot-pet

aL-QeSah 
cHenTa TErakHiR Que

TERAKHIR ????
Jeng2……….hihiih ape maksod  terakhir uh ???
Ishh!!! Mesty kowg pkr ak na maty kn..aishh!! muloot!!ak cabai tawla..ahaks!!
Wuuttt~ wuttt~

INSYAALLAH~

Ni je my last luv…lo TUHAN pnjgkn jodoh ktorg…
Ak hope la…huhuhu
Mesty terkinja2 nak taw an ?? hahhah *bajet lak ak..

Jengg~ jeng~

One
Two
Three !!!

Taraaaaaaa~

Ni la si chumot gepeng ak…hihi


AZIZAN BIN AHMAD BEDAWI

Stay kat….opss!! secret!! Ne ley gtaw…HAHHA ta pasal2 kene mandrem lak t..ahaks!! bajet pulakkkk…hihih
Yg ak leh gtaw..ktowg TERPISAH lbeh kurg na dkt 200 Km kud ?? yeke ??? yela kud..UHUKS !! jaooo!! Sobs~ sobs~

Aishhh!! RAMAI yg tanye ak… “pakwe dak ne ?’ ak jawabla “b*****g..huhu” dorg jwb..’uihhh!!jaonye,cmne leh dpt?mesty FB an ??’ ak pon jwb ‘iishh!!ne ade..ta men r cinte alam maya..kamy face 2 face lor…HAHA’

Huhuhu ahhh jum ak cite tntg memori ak knl gn MAMAT ni..hikhik…

aL-QesAhnye…
ak ni dapat la keje kt KLIA,bulan 4 ak tergedik2 bwu masok.hohoh..ak btige nan kwn2 bru..hihi sowg LAKI(naserr)..ag sowg GURL(farlina).. tah kemane tercampak tah dorg skunk..HAHAH
ak masok je..yela dak bru an..senyap jer..HAHAH…
lame2 memekak gak..huhu sonok keje sito..tp PENAT !! hahah..

al kisah adela mamat ni dok usha2 ak..sowg namenye K*** n ag sowg A****..hohoh hahah bajet pulakk ak ni..haha..ahhh dulik ape ak..biala pon..hahah
ak tyme uhh SINGLE ag…da 4 bulan menjanda..ahaks! so ak freely la na kwn ke kua gn sape pon kn..shhh!! lo na taw ak ni sejak clash gn A**L ak jd ANTI BOY..ahhaha cam lawak je…huhu…

si K slalo ajak ak kua..makan la minom la..lepak kt ASALAM dpn uma lame ak la..ak joen jela..yelaa BOSANNN dok uma..uma ak ni mane ade sape..huh..so knl la aty budi msg2..tp ak x ngam..HAHAH tahla…ak pon tataw nape..

then ak pon kua gn A..hahah lepak tmpt yg same..isssh!! da cam playgul!! Aishh!! Ak bkn cm uh oke ?? !!
gn si A ni ak ngam..tp JIWANG bebeno la pulakkkks!!! Adoyy..rimassh makcik weyhh!!padahal tade pape lg un..ta declare pape ag..ta kasi ak kwn gn K plak..eiii mamat ni..hoh! so ak juz layan cam bese..hihi

ishh!!! Da cam lary topic pulakk!! Hihi maap2..yela pjalanan cte bru na bmula..to bwu 
MUKADIMAH je..ahaks!!

JIJAn ????
Aii mamat ni same tmpt keje gn ak..
Ak ta pandg dye pon sena nye..ta penah 6pk btg idung pon..HAHAH… tyme uh ak keje shift malam asenye… K ajak ak lpak asalam alek keje t..tahh tbe2 je si gepeng ni myelit nak joen..HAHHA ta malo la ko wey..hihi *jgn mara syg..=)
So nga muke sebel penat to alek mnd2 then terbg ke asalam..smpe2 tercacak due mamat to da..HAHA..so ak ni jenis mulot ta taw malo..knl ke x ak bantai jer bercerite,,AHHAH..padan muke ko jijan ..hihi
Dalam senyap jijon amek nom ak..sesuke aty ko je an pgg hp ak..aishh!! tulis name sndr lak uh,,,tak MALU sungguh!!!

Then jd cam bese…ak ku gn 3 LAKI berasingan..ahaks !! kijam nye..astaga..tp dorg taw ak kua gn dak2 yg same gak..
HAAA!! Lupe na ckp..tmpt ak tgl uh,,apartment..ak dok bhgn tgkt due..dye tgkt satu..nak dijadikan cte..jijan , K dgn A duk satu uma!!!!! Ahhaha kebetulan uma ak ats dye…so ble tyme tade duet ke ap..borak2 atas beranda je ishh!! Jgn pkr bkn2 k…blainan duduk..ak atas,dye kt bwh....ksian pale dorg terteleng2 nak tgk atas..HHAH

Ta bape lame uh…K ajak jmpe..kamy je..dye LUAH..OMG!!
Ahh ak da la ta ngam gn dye..atas dasar kwn je ak lyn cam bese..ak jus membisu ~ huhu

Selang dua ary..
A plak ajak kua..dye pon ad smthg na ckp..katenye ‘dea,suke ta kt *** ?’ aiihh ak pon da cam cacing geliat,,apehal lak mamat ni an..huhu..ak gn selambe jwb “err tah,,nape ?’
Dye ckp ‘Kte kapel nk ?’ aihh ak pon terase tkjut bewok la an..haha pmpuan cam ak ni yg mulot bsg pon dye nk..aii pelik2… ak jwb la… ‘bia dea twos terg oke,actly I da mnt sumone’ huhu dye pon muke malo la kot..hishh!! jhaat la ak ni..huhu dye tnye sape..ak pon jwb ‘tggu n lihat,im sory ;(’ aiii cian plak..tp beh bek ak gtw awal2 an..huhuh
Tp dye leh trme..fuuuhhh!! naseb bek….hihi
Act org yg ak minat uhhh…

Jenggg2~
Gepeng ku syg laaa..ahhaah
 Ahhah…tah knp ak ase SEKEPALE+SEKAKI+SETANGAN gn dye..hahah kamy slalo text n kua..hihihi..tmpt petame g ktowg 
terminal one,SEREMBAN..
 ditemani rakan karibku FARAMIZIARA..huhu tyme ni lom declare ke ap ..ak jus minat senyap2…HAHHAHA opps! Kantoi~ ktorg Lepak2 yelaa tyme uh kebetulan cuty 
same2..hohoho..g..haha

setelah sebulan berkawan… ktorg wat KONTRAK la kunun2..yela bwu sesi nak knl aty budi la kate kn.. hahah lawak tol.. ak pon bekate..“kte try kapel sebulan dlu,lo masg2 takde perasaan thdp masg2,up to kte ni break or truskn’ so tjadi lah hbgn KONTRAK uhh pd tanggal

21 MAY 2o1o


Setelah SEBULAN ???

Jengg~ jawapanye

Like NOW la…

kamy stil berhubungan..huhuh act kat tmpt keje uhh ta leh KAPEL...no entry taokk!!! ahhah ktorg simpan hbgn ni..hahaha tade sape taw..jus yg ak pcaye je taw..lo KANTOI..ishhh2!! alamat kne TRANSPER la...ayoooo..dah t ta dapt bertentang mata..ahaks!!! lo ta salah smggu lom ak brmbos dr tmpt keje..bwu ktorg update 'relation' ktorg kat FB..hahah bedesuuup je...staff2 tmpt keje ak da taw..hahah tekejot bewok dowg..HAHAH  ktorg simpan BAEKKK punye..sise2 ak kt tmpt teje ak kne BAHAN gn jijan oleh staf2 n SUPERVISOR sekaly..!!! shitt!! ble ktorg sato shift..uihhhh pgl ak gn gelaran MISS JIJAN...hahah...asal mate btemu mate gn dye..lo dorg 6pk..heiihhhh!! paam2 jelaaaa..huh..
keje jaat terakhir..tyme uhh ary terakhir ak..ak gn jijan shift mlm tyme uh..ktorg rest tyme yg same...
hahahah
ktorg abeskan mase dok kt tmpt duduk dpan pintu utama LCCT..hahah...patotnye sejam je rest..tp ak hasut jijan rest nak dkt 2 jam..hahah!! sekali kelibat supervisor ak [sir eddy] pon klihatan sedg mencari2 kamy yg ilang ni..HAHAHH...

bnyk ag memori yg tak dcite kn..tp bialah kamy berdua je taw…t insyaallah cte kt anak ktorg..ahaks!! gatal =0

pejam celik pejam celik..
da nak setahun upenye ktorg..
aishhh!! Ta sangke laaa….
Hope lo ade jodoh antare ktorg…
INSYAALLAH kekal hingge akhir hayat...

Aminn~


Memo : mate bertentang mate…akhirnye turun ke hati..hihih itulah terjadi percintaan kamy… lap ko gepeng!!! hahaah


sekian ~~~~ 

Friday, March 18, 2011

mEmOry BUFDAY KU

eishh!!! Padahal da lame kud !! ahaks!! Arini bwu teringat ak tak tolis memory tyme bufday ak atas sebab teknikal…HAHHAHAHA

urmmmmmmm….ak di lahirkan pade 
2 january 1992 !! 
awal taon !!! HAHAH ak penah nak tanye mak ak..nape ak xkua 1 january jer..HAHAH 
 yelaa kan..save bajet sikit..
bak kate org 2 in 1..coz smbot bfdy n new year..ouhhh!! syioook to..uhuhu ak pkr mybe mak ak nak smbot new year lu..bwu bhempas pulas teran ak lak! Ahaks !! 
panday2 je..hihih..walau cemane pon ak bersyukur ak selamat dilahirkan..

TENXSS makk!!! Luv u !!!


Eishhh melalot da !!! uhuks!! Tp taon ni ak HEPY sgt..hihi..
Coz dapat henpon baru dr my boy 

AZIZAN AHMAD BEDAWI..

Taraaaaaaaaa~ !!!



tenxss SAYANG !!!

Nak dijadikan cite sebenarnye ak taw henpon ni bukan adiah sebena ak..huhu sepatotnye “A BIG TEDDY BEAR” hahahah
Tapi MALANG gile laa kn..2 minggu sebelom bufday ak HENPON lame ak  yg hasil dari TITIK PELUH ku sendiri ak ‘TERBUANG’ kat parit ke semak ke taktaw la HAHAH..3 jam ak carik..sampe ade la org kampong tolong….tapi HAMPA….
Alek uma ak naneshh2 cam tak tentu arah..ahahah..
Nila henpon lame ku….



Sobs~ sobs~ sobs~

On 2 january 2oo1..
: ak celebrate kat air terjun KANCHING,RAWANG ngan sayangs ak…
Huhuh taraaa~







Ta banyak pic pon…coz yela da Nampak AIR ye batak..AHAHAH..wekkk =p 
ape lagi....kamy p lu...papai..ahaks!!!!

Thursday, March 17, 2011


aL-kesah mY first LovE a.k.a ChEntA mOnyet kU

MOnyet  ?? beruk ?? org utan ?? lotong ?? ahhh pe ak merepek ni ?? AHAHHAH same jela  spesisnye to kan...huuhuu
Heyy..mesty kowg ase curiously mao taw An tentang  chenta munyetttku…hihih bajet lak ak ni..AHHAHAA do I care what u want 2 say about me ?? =p
Ak tulis ni bukanle mao jatoh an maruah cecape oke ?? huhuhu juz saje GEDIK2 mengimbau kenangan dulu…macam lagu MENGULIT KENANGAN uh..HAHAHHA


Muhammad Yusof B Hassan


Jeng2!!!
Sape plak nih ???hahah ni actually boypren ak mule2..HAHHA
Engat ag eh ak name dye..HAHAH..
*jijan jgan sala sangke oke??hihihi
Ermmm…al kesahnye bermula~
Jenggg2!!~
Taon 2005 ak pindah ke uma ak yg skunk ni ak menginap..ahaha
BUDAK BARU la katekan…hhahaah auww~
Cam ta paam lak kn..lo da jd dak bwu ye otometik jd HOT..muahahah *bajet jap!!=)
Huhu..umah ak ni mmg la laluan org lalu-lalang…
Kat sini la laluan nak  p skola,kat sini la nak p mejid,kat sini la nak p dewan,tadika,n KUBUR n macam2 lagi lah…huhu !!!
Hahaha..secare rawaknye..ececehh…
Adela dulu segerombolan mamat2 ehhhh!! Opss sekumpulan mamat ni slalo sgt lalo dpn uma…
Lg2 port diowg kat padang blakg uma takpon dewan depan uma..ahahah
Ak ni memang GATAL sikit..opss!! hehe tade lahh..
Sikit jer!!!hakhakhak…
CUCI-CUCI mate tiap2 petg auww~ opss!! Kantoi~ hahah
Ehhh!! Da pnjg berjela plak…huhu
Asal lalo ye SENGIH2 cam kerang busuk…
Mase to ak kecik ag kot,,bwu pom one..ahaks!! da miang..hahah
Actly ak minat kat **** hahha!! Opss!! Taleh gtaw…
Hihi  tapi….Tataw cemane terbit lak perasaan si usop ni kat ak..ishhh!! sebok jer…AHAHHA…
Ucop ni slalo bg surat kat ak…ak maseh engat ag..ADEK ak jd POSMEN..hahahah!! map dik…yelaaa kan dulu mane ade encet..TAK MAMPU lagi..ahhaha
Selepas da sangkut-menyangkut…so we are DECLARE on ..erkkk.lo ta salah bulan MAC 2005..
Yeke ???yela kot..HAHAHA
Awal percintaan ye MANISSSS giler!!!wuwuw tp malang gile…dye tepakse pindah skul 5o KM dari ak..AHAKS!!!
Pasto dye dok ASRAMA lak uhh!! Adoy merane la ak..HAHHA..
Ak kene tggu sminggu bwu leh jumpe..HHAHA…
Port ktorg date kat depan uma dye jela..
Maklom laa uma jarak 500 meter je..AHHAH..memg cam BELANGKAS + LIPAS da..!! hahaha..
Urmm….tapi usia makin meningkat…and tewos membesar..HAHHAH
Dye CURANG..aiyoo~ sobs~ sobs~
Nalk je ak lempang ko sop!!! Hihihi frust taw tak..uhhh tp dye TERSEDAR agaknye..dye clash gn tine uh..n twoskn gn ak..hubungan berlarutan hamper 5 taon…
Tp clash jua tanggal  bulan 4  taon 2010..lo ta salah..huhu
Sebab pe clash ???
Ermmmm akibat tak saling mempercayai kamy clash la…ak dgr dye ade gurl len..so ak pon wat hal cr pakwe baru+skandal (suhaidi & fared ) ..HAHAH kijam2!! Padahal ktorg lom clash ag..hoho
Maka terlerai jua la~~~~~

Bye~ Bye~ USOP =)

HOT story
: baru tak baru jugaklaa… member ak ni mmg contc ag gn EX ak uh…member ak ni suke cite kate  ak yg EX ak uh stil SAYANG ak ag..tp ak ni jenis KERAS HATY+KERAS kEPALA+KERAS KAKI n SUME KERASS la!!! Hahhah
Ahh pedulik ape ak gn dye..dulu wat hal sape suh! Huhu amekk kaw!! Watchhhhhha!!!hoihi…=)
Yg member ak ni pon KERAS HATY la gak…nak bg ak trust ap yg dye cakap la kunun2..so terjadi satu MISI antare kami..jeng2~


Kamy trick+berlakon~

Kamy : aiii..
Usop : ye wasalam..cari sape..
Kamy  : (alamak!!lupe bg salam.hihih) tade sape..kenal kite tak ?
Usop : x..sape eak?
Kamy : sape yg paling awak SAYANG selama ni..?
Usop ; ermm sape ni..asal men2 ni..xde mase la..
Kamy : (aisshh!!ktorg nip on gelojoh sgt..tbe2 tanye soklan cepumas..hahah) laaa..nak taw sape jawab jela lu..
Usop ; ermmm DIHA kot...ni sape?ckpla..
Kamy : (ishh!! Ak ketok2 pale member ak) ok..tenkiu..(kamy CABUT!! Hahah taknak lebeh2..wlopon EX ak syg..ak tak pedulik..coz dye juz ZAMAN silam ak jer..HIHIHI kejammm!!!)

Memo : KISAH SILAM biarlahh lepas…Lo ley ak taknak engat..tp ta sala kdg2 kte imbau lo stil tak merosakkn hbgn yg skunk an..huhu
Anyway…

To : uSOP

: tolong berhenti berharap padaku.. INSYALLAH ko akan jumpe org yg lebeh baek dr ak oke ?? ak stil angap ko KAWAN ak walau kte da tak cam dulu~ =)




  
Cinta Pertama 



pernahkah korang mengalaminya????????????
Ak yakin, semua orang pernah ada kenangan terhadap cinta pertama. 
Apakah definisi cinta pertama kat korg???

Bagi aku, memang indah jika ada perasaan cinta itu menyelinap dan terus menyusup ke dalam kalbu.
Memang sempurna hidup kita jika warna-warna cinta menghiasi di jiwa.
 Namun,tak semua yang kita impikan, akan menjadi kenyataan.
hurmmmmmmmmmm... Kadang-kadang dalam keasyikkan menyimpul buih-buih cinta, tak sapa menduga badai yang menjelma sehingga buih-buih itu berterbangan dan terus lenyap..and Kadang-kadang, siapa yang menduga hujan juga mampu turun di tengah hari walaupun cuaca terang-benderang kn????.

Definisi peribadi terhadap cinta pertama – bagi aku cinta pertama adalah laluan hati untuk kita merasai apa itu erti cinta yang sebenarnya. Laluan bagi jiwa untuk mengundang rasa rindu dan laluan bagi kalbu untuk menyimpul bunga-bunga bahagia. Namun, tak semua cinta pertama akan berakhir hingga ke jinjang pelamin. Alangkah indahnya jika cinta pertama itu berjaya hingga ke jinjang pelamin. Alangkah beruntungnya mereka yang berjaya membawa cinta pertama sehingga ke jinjang pelamin. Namun, itulah hakikat kehidupan ... tak semuanya indah-indah belaka kn ???.

Cinta Pertama juga tak semestinya cinta sejati kepada seseorang insan itu. Maybe cinta sejatinya ada kat org len namun jika kita tak membuka pintu hati kita kat org to, camne cinta sejati yang kita dambakan akan hadir untuk menghuni diri kita. Aku akui, sememangnya tak mudah untuk melupakan cinta pertama. Kadang-kadang, kita masih terkenangkannya walaupun cinta pertama itu sebenarnya amat menyakitkan hati. Kadang-kadang, cinta pertama tak boleh dibanggakan kerana ia mampu merobek dan mencalar jiwa yang suci.ecehhhh..huhuhu Namun, kadang-kadang aku terfikir, kenapa harus wujudkan perasaan cinta itu di dalam diri sedangkan dia tidak tercipta untuk kita. Adakah untuk kita merasai apa ertinya rindu kemudian diberikan pula kita merasai apa ertinya kecewa. 3 in 1, itulah selayak-layaknya untuk aku mencampurkan kesemua perasaan ini jika cinta kita kecundang di pertengahan jalan.

Apabila membaca novel cinta,hurmmm aku terfikir sendiri ...wahh!!! alangkah bahagianya mereka yang telah dipertemukan jodoh masing-masing walaupun banyak rintangan yang terpaksa ditempuhi sedangkan hakikat kehidupan yang sebenarnya tidaklah semudah seperti perjalanan cerita kat novel uh. Oleh itu, korg harus bersyukur jika korg da dipertemukan jodoh dan hargailah pasangan masing-masing kerana bagi sesetengah org, tak mudah untuk bertemu jodoh dan tak mudah untuk menyerah hati untuk dimiliki.

Kesimpulan yang dapat aku simpulkan disini, kadang-kadang cinta pertama membuatkan seseorang itu hilang kepercayaan kepada lelaki/wanita sehingga keraguan sentiasa timbul di hati mereka untuk mengecapi bahagia.and Kadang-kadang mereka sanggup membujang hingga ke akhir hayat gara-gara cinta pertama yang menyakitkan hati. Walau apa pun situasi cinta yang anda alami, satu yang aku harap – hargailah cinta yang hadir kerana sekali ia pergi, susah untuk mengundangnya semula ...

Dan jika anda suka pada seseorang itu, luahkannya agar dia juga tidak terlepas kat tangan orang lain. Kita harus mengambil risiko terluka jika kita cintakan seseorang itu kerana jika kita hanya memendamkannya, mungkin si dia yang menjadi dambaan hati juga akan berlalu pergi .... Alangkah ruginya selepas dia dimiliki baru kita tahu bahawa dia juga mempunyai perasaan yang sama dengan kita, hanya kerana kita terlambat, dia menjadi bunga larangan di jambangan orang...huhuhuhu

memo : cukop JIWANG tak ???hihi

Wednesday, March 16, 2011

RAHsia BANtaL....



Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus danjiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

 Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

 Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

 Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.





*Tidak punya bantal????Kasihan betul... pergi kedai belilah satu!!

mencari CINTA



CINTA lelaki to selalunye MANIS
dan mudah diagih-agihkan...

CINTA lelaki to SUSAH dipamerkan 
dan sukar meminta MAAF..

CINTA wanita selalonye PAHIT
namun
CINTA mereka lazimnye KUDUS SETIA & ROMANTIK...

CINTA wanita panday memujuk& sanggup TERSEKSA jika terdera
bila diPUJUK mudah LUPA..

CINTA SEJATI itu tak bertambah dgn KEKAYAAN..
CINTA SEJATI itu tak bertambah dgn KEBAIKAN...

CINTA SEJATI itu tak bererkurang dgn KEMISKINAN..
CINTA SEJATI itu tak berkurang dgn KEBURUKAN..

CINTA SEJATI itu tak pernah TERANCAM..
CINTA SEJATI itu tak pernah CURIGA..

namun



selalulah BERWASPADA & BERSANGKA BAIK..
selalulah BERMAAFAN tanpa perlu dipohon..
kalu BERSYARAT tak kekal lame..

CINTA SEJATI
tak pohon dibalas,kerna sume tu tak kekal lame..

CINTA SEJATI
punye pertimbangan yg ADIL
semakin tua semakin sayang..

APA RAHSIA CINTA SEJATI ??

AGAMA dijunjung SYARIAT disanjung
pasaknye IMAN
ketetapan hanye pd TUHAN..


memo :
adakah kamy CINTA SEJATI ????
INSYALLAH

jika TUHAN mengizinkannye...


AZIZAN & NOOR MADIHAH

'PERSAHABATAN adalah CINTA yg penuh pengertian CINTA SEJATI tidak menuntut ape-ape BALASAN'