♥ peNgikuT seTia ♥

Monday, April 25, 2011

DATE same MUCHUK~

tarikh : 24 apriL 2011
mase : 10 am- 5.30 pm
port : JuscO Bukit Raja & Plaza Shah Alam & tasik Shah Alam

Di JUSCO BUKIT RAJA
 kamy yg TERAWAL~ yehuuuu sonokkk..wuhuu~
sampe2 tempah tiket..
masok2 jew..sume ade cte HANTU !!!huh
so lps 'bertekak' kamy memilih tgok PENUNGGU ISTANA..
wehuuuuu~
tpkse tgu sejam coz stat kul 11 am lol~ hehe jum snap pic!!

sygs amek pic senyap2 ehh~ ta malu~ wekk!



peace!!


peace lagikk!!

muke sayang yg penat kot? ke tgok 'dlm' keday dpn? ahahah shh!


then da penat tgkp pic..jum p tuntun!!


mule2 ak X KECUT lgsg laaaa..(bajet kn? hahah)
tp las2 ak nyorok!! hahah takot!! dahla xrmai org..sebelah ak 'kosong' lak uhh..ishh!!

then kul 12 abes laaa..
port KFC : makan2!!
nyummmy~

pic tyme makan~
 hehe tgok sygs gatal tol amek tyme org tgh nak melantak! hee


yeayyy~ da abeslaaaa! pelahap kn? ahh lantak la..ak memg diri ak..hahaha




minom ayor~ slurrrppp~ slurp~


ehh! gelojoh eh sygs?!!! nhahah


alolololo~ sopanye makn ehhh.hahah

then ktorg kua la dr bkt raje..coz nak ketemu same kwn ku cyg~ hehe 

 DI PLAZA SHAH ALAM & TASIK SHAH ALAM

tak watpe pon..berGOSIP jek...hekehek..
jumpe cyg nuyoi nan tunang dye!
wuhu~ jeles taokk!!
huhu ta maek pic bnyk pon~ ni je yg sempat..


oke la kn? heeeeeeeeeeee

then jam pon da CEMBURU..maka kamy pon patot pulang~
kerana perjalan ak JAUH lagikk! hishh!
huhuh dalam perjalan pulang~

muke sygs..jgn la tensen2..hahahah


jum pulang~~~~~~~~~~~



kamy sehati sejiwa~
insyaallah kekal hingge akhir hayat~
tenxs b telah bahagiakan ayg..


LOVE u sayangs!!!





Saturday, April 23, 2011

LELAKI MULUT B**I

ermm..poblem..poblem..
bru ngat na pokuz study..tp ade lak bala len dtg.
.huhuh tepakse gak jenguk blog ku ini bg meluahkan isi haty ni lagikk!!! huhuhu

tajok entry kaly ni

 LELAKI MULUT B**I..

.ape to? taw x? lo tak taw..alaaa yg binatang yg 'oink' 'oink' tuuuhhh da taw kn? huhuh

kaly ni ak lagikk MARAH !! sangat marahhh..huhuh ak ngat GURL je taw IRI HATI..tp LAKI pon same ...malah ag TEROKKK !!! siyesly taukkk..huhu

NIAT ak bukanlah nak mengutuk ataw menghina..tapi..tahlaaa...

cenggini cte nye...
ak bru masok skula bru..(kunun dax bru la kn...huhu) tyme ak nak masok situ..ak taktaw EX ak skula situ..sebab ak dgr dye blaja kt TERENGGANU..so ak blaja je lahh kn..lgpon adek2 ak ade kt situ..ak tpakse skola situ spy senang mak ak nak amek sekali harung..huhuh

ble ak masok je...ckgu suh ak pilih nak masok klas mne..hahah specel kn? hahaha tp akibat dari survey yg ak lihat dan tenung sume klaz mempunyai 
KEPADATAN PENDUDUK YG TINGGI.. (hahah mentg2 da terer geo)

so knl2 la hn KAWAN2 baru..dorg oke..tapi ade certain BERLAGAK gn ak..tp ape aku kesah? lo xnak kwn gn ak,xmati lah wey..hakhak tak BATAK de aku..wekkk ;p

then mcm2 lg la story kn..so EX ak ni klas sebelah,ak bru taw tyme ary ptame ak masok..huhu ermm dye ni suke lah dtg menjenguk ke klas ak..taktaw la ape jadah..kadang SEMAK pon ade...tapi aku x amek port pon..past is already past huhu

tapi bile dye mintak TOLONG gn ak..ak ni tolong jela ap yg mampu kn..t lo tak tlg dkate BERLAGAK..huhu so i should be are profesional..

lo nak taw..dye ni baekk sgt gn ak ble ak masok situ..ak pon pelik..dulu BENCI gle kt ak kot..hahaahh
ktorg PUTUS sebab dye kate ak MRS.GARANG... hahaha
dah memg perangai aku..lo ko sayang aku,ko terima jelah seadanye..kn?kn?

huhuh wateva~

n bru2 ni ak dpt cerita yg BUKAN2..yg TAK SEDAP didengar oleh org sekeliling ak..
maka terKANTOI lahh perangai dye yg macam S**L,G**P**G itu...

panday TAKTIK ko ye~ buat2 baek gn ak...
upe2nye,tyme bru2 ak nak masok..
..ko KUTUK,FITNAH,BURUKKAN ak kt budak2 skula..

oooo....
patotla ade yg PANDANG SENGET+SERONG kat ak,,,BEDEBAH GILE LA KAU JANTAN !! ishhhh!!

tp ALHAMDULLILAH...org2 yg jadi mangse hasutan ko TERSEDAR n minx maaf gn ak..

huhuhu tapi ak tak taw la kn n nak sangat taw..

nape ko buat ak mcm ni?
ape salah ak kat ko?
ak penah ganggu edop ko ke?
ak penah saketkan aty ko ke?'
knp ko nak ganggu kebahagiaan ak skrg?
ko x bersyukur ke wlao ko bt ak mcm2 tp ak stil terima ko sbg KAWAN?

hurmmm..lo ade KAWAN2 dye yg TERBACE :

*yee. ak memg GARANG...
aku penah MARAH dye...
aku penah LEMPANG dye (tp tak kuat ponn..huhu ;P)

tapi..
adekah korg taw ape dye wat kt aku?
aku dah cakap kt dye,

lo ko HORMAT aku,ak 100x  HORMAT ko,
lo ko SETIA gn ak,ak 100x SETIA gn ko,
lo SAKITKAN aty aku, ak SAKITKAn aty ko balek,
lo ko CURANG gn aku, ak MAKI ko je..tu je..SIMPLE kn?

hurmm nak ngumpat ni sbenanye bnyk lagi yg ak tak cte..hahah
tapi biarlah ak bg MUKADIMAH je...
dosa sikit je..heheh ;p

memo : untok PENGETAHUAN ko AZRIL AZWAN (ak terpakse tulih nmo ko BESAR2 supaye ko SEDAR !! ak minx ko BERTAUBATLAH dgn ap yg ko da buat ni..ak akn MAAFKAN ko kalo ko SEDAR KESALAHAN ko n MINX MAAF kt sume yg ko dah SAKITKAN ATY tuu..
biarkan lah kenangan hitam dulu tu LUPUS, jangan lah ko BERDENDAM sgt..t hidop ko tak BERKAT ;))


Wednesday, April 20, 2011

selamat tinggal blog..

selamat tinggal!! 


pade sape? hukhuk..blog ku syg..

ku harus meninggalkan mu buat sementare.

.sobs~ sobs~ i'll miz u lol~ 
hakhak apehal gedik sgt ayt ak? haaaaaaaaaaaaa..

.hukhuk ak say SELAMAT TINGGAL coz nak stop mgadap lappy wt sementare
 coz da hmpr mid year exam lol!!

 i wana to STUDY !!!! hukhuhk

k papai..
next tyme dgr lagikk bebelan ku oke..
tenxs por supporter yg slalo usha blog ak..
wlopon korg ad yg tade blog..tenxs sgt2 sudi membace.. keep it up oke?

Saturday, April 16, 2011

BiLa kEmarAhan KU mEmunCak !!!

TENSEN!!! TENSEN !! TENSEN !! TENSEN !!!


nape laki ni EGO tinggi sgt!!!!! hah?!! ak ta paam btolll la!!!! ble kte salah dye tegor!! k..kte leh terima..tp lo dye salah? susah btol nak trime TEGURAN !!! org tegur coz PRIHATIN & SAYANG kt awakkk!!!mcm awak jugakkk..slalo tegor sy..tp sy trime tgurn awk!! knp awak suke sgt wat sy mcm ni?!!!! sy ni MANUSIA !! ade PERASAAN !! bukan BINATANG!!!! selagi KESABARAN ak ade..ak pertahankan lagi..tp law kesabaran ak da takde...PAHAM2LAH !!! jgn ingat saye pempuan senang2 awk nk pijak?! MINTAK MAAF oke?!!u salah org ....


now~ i want...



: tolong SENYUM cik madiha...



GEDIK SAME CETT NUYOI =)

idea~
 ape idea tuk tuliiihhh blog todayyy?
 haissshh!!!
BLUR~ 
haaaaaaaaaaaaaa!! ak taukkk...

uhuk tadik kawan baek aku a.k.a ahdekk angkt nuyoi 
(name bendel  dye) 
pulang ke kg
 bersame2 tunangnye si patol yg jua kawan baekk ku juakk.. 
(dowg da TUNANG,ak ble ag? Hahahah)

Hukhuk kangannn sngat sama diowg..
dulu kamy slalo ukur keliling kg taw..hakhak
 (tyme uh ak maseh pacaran same kwn si patol.hakhak)

Tp dowg da teje lua..tgglkn sy sendiriannn..sobs~ sobs~

Aku tengah2 ary bute p la uma dye..uma dkt jekk..ta smpe bpe minit pon..jln kaki pon smpe..hakhak

Hukhukhukh smpe2 tgok iye da maken
 muntelll+munchiitt!! Hukhuk
 yeyey ak menang~ hakhak

Patol nye lak da maken putehh~ hakhak mklom la teje lam ekon ye pokcik? Huhu

Ak ni mmg tataw malu kt umah nye..hakhak
 pamili dye da cm pamili ak..
ak ni ank angkat mak iye taw..hukhuk =))

Hukhuk rinduu cgt kt cett2 saye uhh…mood nak karoke pon dtg..tp mic pulokkk wat hal!! Haishhh mokcik bwu nak nyumbangkn sore..hakhak so ktorg pon spend tyme la gn tgok muve yg petame ‘kemba siang’ hakhak akuk nan patol gelak bahak2 mcm umah ktorg pulokk..hahha penin nuyoi tgukk..hakhak


Ni sayangss cett sye..tgok la~
Jgn NGORAT ye..da jd TUNANG owg..huhkhuk =)









Friday, April 15, 2011

Tanda-Tanda Saat Kematian



korg penah terpikir  ataw tahu ble korg akn MENINGGAL DUNIA? tidak kn? melaenkan org yg sakitnye tlh di ramal doktor..tetapi semua tu tidak semestinye...semuanye berlaku atas kehendak ALLAH s.w.t kerana tuhan telah pun menetapkan segala TAKDIR kte...

100 hari 
: Seluruh badan rasa bergegar.

60 hari 
: Pusat rasa bergerak-gerak.

40 hari
: Daun dengan nama orang yang akan mati di arash akan jatuh dan malaikat maut pun datang kepada orang dengan nama tersebut lalu mendampinginya sehingga saat kematiannya. Kadang-kadang orang yang akan mati itu akan merasa atau nampak kehadiran malaikat maut tersebut dan akan sering kelihatan seperti sedang rungsing.

7 hari 
: Mengidam makanan.

5 hari
: Anak lidah bergerak-gerak.

3 hari
: Bahagian tengah di dahi bergerak-gerak.

2 hari 
: Seluruh dahi rasa bergerak-gerak.

1 hari
: Terasa bahagian ubun bergerak-gerak di antara waktu subuh and asar.

Saat akhir
: Terasa sejuk dari bahagian pusat hingga ke tulang solbi (di bahagian belakang badan).
Seelok-eloknya bila sudah merasa tanda yang akhir sekali, mengucap dalam keadaan qiam and jangan lagi bercakap-cakap.

******Bila Malaikat Mencabut Nyawa******
Baginda Rasullullah S.A.W bersabda:
"Apabila telah sampai ajal seseorang itu maka akan masuklah satu kumpulan malaikat ke dalam lubang-lubang kecil dalam badan dan kemudian mereka menarik rohnya melalui kedua-dua telapak kakinya sehingga sampai kelutut. Setelah itu datang pula sekumpulan malaikat yang lain masuk menarik roh dari lutut hingga sampai ke perut dan kemudiannya mereka keluar. Datang lagi satu kumpulan malaikat yang lain masuk dan menarik rohnya dari perut hingga sampai ke dada dan kemudiannya mereka keluar. Dan akhir sekali datang lagi satu kumpulan malaikat masuk dan menarik roh dari dadanya hingga sampai ke kerongkong dan itulah yang dikatakan saat nazak orang itu."

Sambung Rasullullah S.A.W. lagi:
"Kalau orang yang nazak itu orang yang beriman, maka malaikat Jibrail A.S. akan menebarkan sayapnya yang disebelah kanan sehingga orang yang nazak itu dapat melihat kedudukannya di syurga. Apabila orang yang beriman itu melihat syurga, maka dia akan lupa kepada orang yang berada disekelilinginya. Ini adalah kerana sangat rindunya pada syurga dan melihat terus pandangannya kepada sayap Jibrail A.S."

Kalau orang yang nazak itu orang munafik, maka Jibrail A.S. akan menebarkan sayap disebelah kiri. Maka orang yang nazak tu dapat melihat kedudukannya di neraka dan dalam masa itu orang itu tidak lagi melihat orang disekelilinginya. Ini adalah kerana terlalu takutnya apabila melihat neraka yang akan menjadi tempat tinggalnya.

Dari sebuah hadis bahawa apabila Allah S.W.T. menghendaki seorang mukmin itu dicabut nyawanya maka datanglah malaikat maut.Apabila malaikat maut hendak mencabut roh orang mukmin itu dari arah mulut maka keluarlah zikir dari mulut orang mukmin itu dengan berkata:

"Tidak ada jalan bagimu mencabut roh orang ini melalui jalan ini kerana orang ini sentiasa menjadikan lidahnya berzikir kepada Allah S.W.T." Setelah malaikat maut mendengar penjelasan itu, maka dia pun kembali kepada Allah S.W.T. dan menjelaskan apa yang diucapkan oleh lidah orang mukmin itu. Lalu
Allah S.W.T. berfirman yang bermaksud:

"Wahai malaikat maut, kamu cabutlah ruhnya dari arah lain." Sebaik saja malaikat maut mendapat perintah Allah S.W.T. maka malaikat maut pun cuba mencabut roh orang mukmin dari arah tangan. Tapi keluarlah sedekah dari arah tangan orang mukmin itu, keluarlah usapan kepala anak-anak yatim dan keluar penulisan ilmu. Maka berkata tangan: Tidak ada jalan bagimu untuk mencabut roh orang mukmin dari arah ini, tangan ini telah mengeluarkan sedekah, tangan ini mengusap kepala anak-anak yatim dan tangan ini menulis ilmu pengetahuan."

Oleh kerana malaikat maut gagal untuk mencabut roh orang mukmin dari arah tangan maka malaikat maut cuba pula dari arah kaki. Malangnya malaikat maut juga gagal melakukan sebab kaki berkata:

"Tidak ada jalan bagimu dari arah ini kerana kaki ini sentiasa berjalan berulang alik mengerjakan solat dengan berjemaah dan kaki ini juga berjalan menghadiri majlis-majlis ilmu."

Apabila gagal malaikat maut, mencabut roh orang mukmin dari arah kaki, maka malaikat maut cuba pula dari arah telinga. Sebaik saja malaikat maut menghampiri telinga maka telinga pun berkata:

"Tidak ada jalan bagimu dari arah ini kerana telinga ini sentiasa mendengar bacaan Al-Quran dan zikir." Akhir sekali malaikat maut cuba mencabut orang mukmin dari arah mata tetapi baru saja hendak menghampiri mata maka berkata mata:

"Tidak ada jalan bagimu dari arah ini sebab mata ini sentiasa melihat beberapa mushaf dan kitab-kitab dan mata ini sentiasa menangis kerana takutkan Allah." Setelah gagal maka malaikat maut kembali kepada Allah S.W.T. Kemudian Allah S.W.T. berfirman yang bermaksud: "Wahai malaikatKu, tulis AsmaKu ditelapak tanganmu dan tunjukkan kepada roh orang yang beriman itu." Sebaik saja mendapat perintah Allah S.W.T. maka malaikat maut menghampiri roh orang itu dan menunjukkan Asma Allah S.W.T.

Sebaik saja melihat Asma Allah dan cintanya kepada Allah S.W.T maka keluarlah roh tersebut dari arah mulut dengan tenang.

Abu Bakar R.A. telah ditanya tentang kemana roh pergi setelah ia keluar dari jasad. Maka berkata Abu Bakar R.A:"Roh itu menuju ketujuh tempat:-

1. Roh para Nabi dan utusan menuju ke Syurga Adnin.

2. Roh para ulama menuju ke Syurga Firdaus.

3. Roh mereka yang berbahagia menuju ke Syurga Illiyyina.

4. Roh para shuhada berterbangan seperti burung di syurga mengikut kehendak mereka.

5. Roh para mukmin yang berdosa akan tergantung di udara tidak di bumi dan tidak di langit sampai hari kiamat.

6. Roh anak-anak orang yang beriman akan berada di gunung dari minyak misik.

7. Roh orang-orang kafir akan berada dalam neraka Sijjin, mereka diseksa berserta jasadnya sampai hari Kiamat."

Telah bersabda Rasullullah S.A.W: Tiga kelompok manusia yang akan dijabat tangannya oleh para malaikat pada hari mereka keluar dari kuburnya:-

1. Orang-orang yang mati syahid.

2. Orang-orang yang mengerjakan solat malam dalam bulan ramadhan.

3. Orang berpuasa di hari Arafah.


Sekian untuk ingatan kita bersama.

Thursday, April 14, 2011

kecewa dgn DYE....

malam2 camneh wat ak tacink sgt2....menitis2 air mate ak..ak dah tak kuat nak hadapi sume ni..dgn lagu iringan yg membuadkan air mate lg berderas...ak akn jd cmni ble ORG YG AKU SAYANG guris perasaan ak..mybe dye tak sengaje..its oke..tp tolongla paham perasaan ak..ak ni bkn cam kaw...ak ni dr kecik idop takde AYAH..(bkn sbb ayh ak da meninggal,tp ko sendirik taw kn..) ak ni bole dkate kn ANTI LELAKI..sangat2..sbb ape?? sebab sejak ak lahir..LELAKI la wat perempuan menderita..tp bukan sume mcm to..ak taw to..tp xmustahil jugak kalo sume same je kn? bak kate org..TALAM DUA MUKA...hmmm..kaw sbg org yg palg rapat gn ak kene la paham keadaan ak..ak taw ak ngade2 kdg2..tapi SALAH ke ? ak ngade2 kt kaw je..SUMPAH sejak kte kapel ak xpenah la nak buang tebiat ngade2 kt jantan len..sebab ak da DIDIDIK mak ak jgn jadi perempuan tak tahu malu..tiap mase lo ad setan2 nak hasut ak..ak fikirkn perasaan ko..ak kalo leh taknak ko ragui ak..mmg kaw mengongkong ak..ak tak kesah..ak da biase idop terkongkong..tp tolonglah jgn buat ak rase tercabar....selagi ak maseh sayang..ak minx kau hargai aku..tp ble ak da benci...ak mintak maaf...kaw sendirik taw perangai ak kn..hmmmmmmmmmmmmmm

test PSYKO : ♥ Cara2 knl pngai KAWAN ♥

 Cara2 knl pngai KAWAN


Cara ni adlh cara org tua2 dlu dlm mmbaca/mngnali prngai indvd. Sila jwb gn IKHLAS ;))

korg diminta tuk tnm POKOK KELAPA di antare ni :


1. Di Tepi Sungai


2. Di Halaman Rumah


3. Di Tepi/Tengah Padang

4. Di Belakang Rumah / Tepi Dapur

korg PILIH yg ne??

da JAWAB gn JUJUR ?? mehh check d RESULT oke ?? huhu


Jawapan No. 1. : Di Tepi Sungai
Orang yang pilih kelapa tepi sungai ialah jenis orang yang BOROS. Dia amat sukar untuk berjimat. Ada saja duit, dia akan berbelanja, berbelanja dan terus berbelanja. Orang jenis ini juga boleh dikategorikan sebagai orang yang PEMURAH. Dan kadang-kadang dia seorang yang PEMBAZIR.

Jawapan No. 2. : Di Halaman Rumah
Dia seorang yang SANGAT SUKA DIPUJI. Orang jenis ini pantang dipuji, apabila kena puji sikit, dia akan jadi sangat baik dan sangat pemurah. Apabila ada orang bodek, maka dia akan begitu mudah terkesan dengan bodekan itu. Selalunya, setiap pujian yang dia terima, maka dia tanpa ragu-ragu akan membalasnya dengan kebaikan.



Jawapan No. 3. : Di Tepi/Tengah Padang
Orang jenis ini berkemungkinan besar adalah seorang yang SANGAT BERKIRA. Senang kata, orang jenis ini mungkin seorang yang KEDEKUT. Dia sangat sukar untuk belanja kawan-kawannya atau orang lain. Apabila melibatkan hal yang berkaitan dengan duit, dia menjadi seorang yang sangat teliti dan sangat berkira-kira.



Jawapan No. 4. : Di Belakang Rumah / Tepi Dapur
Orang jenis ini adalah seorang PENJIMAT dan BIJAK MENGURUSKAN KEWANGAN. Dia selalunya mempunyai perancangan dan berpandangan jauh. Sentiasa mengambil kira soal masa depan dan untung rugi. Orang jenis ini adalah yang paling sederhana. Dia tidak kedekut, tidak boros dan tidak pula mudah termakan pujian/bodekan orang. Dia sentiasa rasional dalam tindakannya



hahaha cemane RESULT korg????? huhuhu ;))

Tuesday, April 12, 2011

penangan kene LEPUK..


pokk !!! Pang!! pokk!!

Aduuusss!!! Saket kn? Hakhak munyik opo to?
Kene lepuk ke penampor? Hahah errr….
mesty ngat ak gado an? Ishh!! 
Ak dak BAEK..ne ade gado2 ni..hakhak 
(kwn2 ak mesty xdpt trme hakikat ni..hihih)


cenggini citenye~
11 april tadi..ececeh..ciap tarekh plak ye..hakhak geli mokcik..wuwuw..ak telah DIPAKSE oleh BIG BOSS ak kt umah ni..haisshh!!

Kbetulan kt area ak ade wat ape tah namenye..
alaa yg PENGAMAL PERUBATAN ISLAM uhhh…taw?taw?taw?
 lo taktaw lantak kome laaah..hehehe..

So mlm to ak gn tentera2 bala aku (miya & adek upi) beserta sarjan ramlah @ atok ku.. p la sane..hakhak

Uhh..1st tyme lahh joen pogrem cam uh..ayoyo..yg LUMPUH leh jalan semule!!! Can u ol imagine dats? ? owg DJ uhh slalo ngingatkn kamy..

 “ayah2,abg2,mak2,kakak2 & adik2 janganlah anggap ustaz ini bomoh,dukun ke ape,jgnlah ckp dgn SENTUHAN ustaz anda boleh sembuh..kami hanyalah membantu dgn DOA2 kamy” haaa~ bende to la d ulg2..sampe ak leh hafal! Ahaks!!
Kt sito pnoh gn makne TERSIRAT,TERSURAT sume la…blaja BM kn?hahah so paam la kn?kn?kn

Ehhh2!!! Ak ni suke terbelok2 kn?..adoyyy..huh!
Ak ni act ad saket..nak taw? Xyah la taw..hahah semak je bgtaw..huhu
So tyme jumpe ustaz uhh..gtaw la saket nye..termasok penyakit PELUPA ak..hahah…

Pak ustaz soh pusing…kre ak membelakangkn dye la..da pusing..

ustaz : name sape?
Ak : noor madihah
Ustaz : sakit ape?
Ak : !$#$%^&*&*())*(&^&^#@#!$#%R^
Ustaz : Bismillahirohmanirohim…

Tataw la bce ape..pasto cm tulis kea p tah kt blkg ak gune jari..n 

tbe2!!!!

Puuuuuukkk!!!
Satu lepukan yg maximum!!!

Adooyy!!!!! Tokojut mokcik haiiihh!! Sakett doe!! Tersedar twos dr berangan..hahah

Memo : coretan kun i hanya ingin menceritakan pengalaman aku jer..tade kne mgene nk aib kan org ataw sesape…huhu so PEACE !!!

ngatkan PERLI..upenye.....

apew jadah wehh???
 hahha bengong tol..boy ak bg ak lgu ni X-RAY..
haishh!!! ak dpt2 je..'ishh!!xromantik tol la mamat ni!ape jadah bg lgu bdsrkn perubatan..'

 ak ngat dye nk PERLI ak..yela.coz dye da bnyk kaly MEMBEBEL (kalah mak aku..HAHAH)
  'g medical check up!!!'
'g spital!!!'
'g klinik!!'
n seangkatanyeee.....haha wateva~

 ak ni memg LIAT+KERAS PALE+NGADE2+DEGIL hikhihk

haaa~ ishh!! terbabas pulakkkk..hukhuk..
then ak pon pecot mgalahkn kure2 ntok p mendapatkn my lappy..hikhik
yelaa nak dgr lgu uh..
*batak x??? lo batak pon  ade aku kesa?haahha

teeet~
teetttt~

search u-tube : X-Ray Nabila Huda 

OMG !! alaa tenet ni cm kure2 pulakk..lombab btol.huh..
usaha punye usaha..yes i got it!! 

cehh!! jiwang upenye hakhak.....
dala lgu gurls..! ahaks!

btw TENXS la my gendutt~ hukhuk
jom LAYAN~~~ 

(ak copy lirik je..malas nak upload vid..hakhak..
ko nak dgr?p bukak n carik sendirik..hakhak =))


X-Ray - Nabila Huda


Andai kata..
Kau masih meragui cintaku
Buka mata.. pandang dalam mataku

Andai kata
Masih kau curiga kepadaku
Telah ku kata di hati hanya kamu

Ku nyanyikan lagu cinta
Moga kekal terpatri di hati kita                                     
Janji kita berdua

Andai benar
Tak terasa getaran cintaku
Peluk lah aku pasti kau akan tahu

Tak akan mungkin terbuang
Satu perasaan cinta yang makin dalam..
Tak bisakah kau rasa?

Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah bibit bibit cinta suciku
Percayalah
Pasti kau akan tahu
Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah keping keping laras cintaku
Periksalah
Semua untuk kamu

Percayalah Sayang
Pasti hanya Kamu.

Andai Kata..
Masih kau curiga kepadaku.

Kita nyanyi lagu cinta
Moga kekal terpatri di hati kita
Ku mahu kau percaya




p/s : sayangss sangadd pade my pengg2+nduttt!! hukhuk ;p

Sunday, April 10, 2011

perginya DIRIMU~

Perginya dirimu…

10 taon yg lalu ,ak kehilangan abg sulong ku..

Mohd fairus Bin Mat Rodzi

Waktu to ak kecik lg..tataw pape pon…tp dalam INGATAN ak ni ak ingat  lg WAJAH arwah along ..lg2 muke along to same gn abg ak yg ag sorg ni..Dayat…=))…
huhu moge arwah tenang di SANA~ aL-FATIHAH ;((

hurmm then … baru2 ni pade tanggal

8 APRIL 2011
hary JUMAAT
jam 0209..

ak telah kehilangan sekali lagi seorg abang…

mohd Syarufi bin Mat Rodzi..


ak sungguh tak sangke…sangat2 x sangke…
sungguh awal pemergian beliau…
arwah baru saje mendirikan rumah tangga dgn isteri tercinta pade 10.10.10 yg lalu…


arwah seorg abg yg baik …
walaopun kamy berlainan ibu tp satu bapa…
kamy semua knl n rapat satu same laen…
hurmmm arwah seorg yg btl2 JAGE adik2 dye…
kalo adk2 ad masalah dye akn tolg…
tak sangke….

Tringat2 ayat gurauan dye..

’untungla tengah bahagie,jgn lupe jemput angah nak kawen nanty.heehe’
‘ble nak bwk pakwe jumpe angah?dekat je kot”
‘jgn lupe tag gmbr angah kt FB taw..model to.jgn jeles..hehe’…

N mcm2 lg yg wt ak tringat2…
kali terakhir mesej .dye cakap mcm ni
“ko ok x bljr?abh ckp ko xnk bljr.da gatal nak kawen ea?tawla jeles tgk angah da kawen.hehe’
Hurmmm..YA ALLAH…sebaknye ak ble teringat kat arwah angah….


Kenangan terakhir~






 aL-FATIHAH~~