♥ peNgikuT seTia ♥

Monday, August 22, 2011

selamat ULANGTAHUN sayangs~


♥ selamat TUA days sayang ! ! (da 22 da dye..huhuhu ;p)
♥ moga panjang umo & murah rezeki...
♥ jage diri n kesihatan elok2 ♥
♥ u noe wat ? i ♥ ♥ ♥ ♥ u so much ! ngee~

...
See More





42 minutes ago
 ·  ·  · See Friendshi
p

Saturday, August 20, 2011

tOinXx~ tOinXx~ ....

dea : b..rindu ayg?

mez : rindu laa

dea : lau rindu ayg  b watpe slalo?

mez : tido..

dea : HUH tido ? kenape?!

mez : sbb lo tido ley mimpi ayg..ley jumpe ayg dlm mimpi..kite kan jauh ;)

dea :  grrrr~ >_<



miss u so much sayang !!! grrr~

Wednesday, August 17, 2011

TAKTAW letak TAJUK hape LA~

actually da lame pon story ni..kuhkuh...
saje nak cite..tataw nak hapdet story ape da..kuikui~

ahad tadik kua gn my cet..huhuiiii~
rindu taokkkk !! 
kebetulan dats day tarikh yg ONG !
ngeeeeeeeeeeeeeeee~

nampak x ?
heeeeeee

tyme uh hubungan kitorg...

jeng~

jeng~



smart x? hahaha~ *baek angguk! hee

tyme uh mmg gila la kn...den kua gn cet den smpe malam..
bukan malam tp TENGAH MALAM...kuikui

kemane ? ? ?

sopinkkk la ndotttt~

*my sayang lg bnyk sopink dr den..
ayooooo penin la makcik pasneh..kuikui..

pasto bebuke same n g uptown s.alam je..

THEN

alek laaaa~

2 jeee...hahahaha 

k taw bosan..

tape..

same laaaaaaaaaaa...

HAHAHAHAHAH 

P/S : PASAN TAK TAKDE PIC? haaaaaaaa den pon pasan..hahaha arituh betry hp low la..tade tgkp..uwaaaaa ;(


Sunday, August 14, 2011

SiSa kiSah kita [lena]


Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tak pernah ada persefahaman
Walau dalam cinta
Tiada guna penyesalan
Jangan berdusta
Usah menafikannya
Ini kesudahannya

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya
Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tiada pernah ku sangka
Akhirnya begini
Usah kau coba merayu berkata dusta
Jangan pura cinta padaku
Meminta ku kembali
Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya
Oh tuhan, berikanlah ku
Kekuatan
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya

jangan kau pergi [erry putra, reen and shajiry]


tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh
ooooo

jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi
.......

hatiKU miLikmu~ nEra


Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh Cintaku
Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Friday, August 12, 2011

KisaH DonGEnG~ by STACY

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

menanGis LaGi~ by FiNA


Aku terluka
Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi
Dulu kau kata
Tak mungkin aku kan kecewa
Hatiku akan kau jaga

Pernah ku sangka
Inilah cinta yang terindah dalam sejarah
Apakan daya aku yang menanti pelangi
Mengharap engkau yang pasti
Dan aku menangis lagi
Kecewa untuk kesekian kalinya
Dan kisah cinta yg luar biasa
Habis kau ragut semua
Kejam dirimu
Kejam dirimu
Aku kecewa pedih
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala
Cinta kita kau persenda
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku menangis lagi
Apakan daya
Aku si bodoh yang percaya kata-katamu
Puas didepan mata
Terbukti engkau lah pendusta
Bagimu hatiku tiada makna
Aku menangis lagi
Kecewa untuk kesekian kalinya
Dan kisah cinta yg luar biasa
Habis kau ragut semua
Apalagi perlu ku rasa
Aku terluka
Aku kecewa..oh pedihnya
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamu lah punca segala
Cinta kita kau persendakan
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku
Biar aku sendiri
Luka aku terus meratapi
Luka-luka kecewa
Dan aku tahu ku tahu (Hatinya)
Dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala
Aku menangis
Aku kecewa lagi untuk kesekian kalinya
Dan cinta yg luar biasa
Habis kau ragut semua
Apalagi perlu ku rasa
Aku terluka, aku kecewa
Tak mungkin kau kan faham sakitnya
Kerna kau lah punca segala
Cinta suci kau persia
Pergi pergi tinggalkan aku
Biar aku menangis lagi