♥ peNgikuT seTia ♥

Saturday, April 23, 2011

LELAKI MULUT B**I

ermm..poblem..poblem..
bru ngat na pokuz study..tp ade lak bala len dtg.
.huhuh tepakse gak jenguk blog ku ini bg meluahkan isi haty ni lagikk!!! huhuhu

tajok entry kaly ni

 LELAKI MULUT B**I..

.ape to? taw x? lo tak taw..alaaa yg binatang yg 'oink' 'oink' tuuuhhh da taw kn? huhuh

kaly ni ak lagikk MARAH !! sangat marahhh..huhuh ak ngat GURL je taw IRI HATI..tp LAKI pon same ...malah ag TEROKKK !!! siyesly taukkk..huhu

NIAT ak bukanlah nak mengutuk ataw menghina..tapi..tahlaaa...

cenggini cte nye...
ak bru masok skula bru..(kunun dax bru la kn...huhu) tyme ak nak masok situ..ak taktaw EX ak skula situ..sebab ak dgr dye blaja kt TERENGGANU..so ak blaja je lahh kn..lgpon adek2 ak ade kt situ..ak tpakse skola situ spy senang mak ak nak amek sekali harung..huhuh

ble ak masok je...ckgu suh ak pilih nak masok klas mne..hahah specel kn? hahaha tp akibat dari survey yg ak lihat dan tenung sume klaz mempunyai 
KEPADATAN PENDUDUK YG TINGGI.. (hahah mentg2 da terer geo)

so knl2 la hn KAWAN2 baru..dorg oke..tapi ade certain BERLAGAK gn ak..tp ape aku kesah? lo xnak kwn gn ak,xmati lah wey..hakhak tak BATAK de aku..wekkk ;p

then mcm2 lg la story kn..so EX ak ni klas sebelah,ak bru taw tyme ary ptame ak masok..huhu ermm dye ni suke lah dtg menjenguk ke klas ak..taktaw la ape jadah..kadang SEMAK pon ade...tapi aku x amek port pon..past is already past huhu

tapi bile dye mintak TOLONG gn ak..ak ni tolong jela ap yg mampu kn..t lo tak tlg dkate BERLAGAK..huhu so i should be are profesional..

lo nak taw..dye ni baekk sgt gn ak ble ak masok situ..ak pon pelik..dulu BENCI gle kt ak kot..hahaahh
ktorg PUTUS sebab dye kate ak MRS.GARANG... hahaha
dah memg perangai aku..lo ko sayang aku,ko terima jelah seadanye..kn?kn?

huhuh wateva~

n bru2 ni ak dpt cerita yg BUKAN2..yg TAK SEDAP didengar oleh org sekeliling ak..
maka terKANTOI lahh perangai dye yg macam S**L,G**P**G itu...

panday TAKTIK ko ye~ buat2 baek gn ak...
upe2nye,tyme bru2 ak nak masok..
..ko KUTUK,FITNAH,BURUKKAN ak kt budak2 skula..

oooo....
patotla ade yg PANDANG SENGET+SERONG kat ak,,,BEDEBAH GILE LA KAU JANTAN !! ishhhh!!

tp ALHAMDULLILAH...org2 yg jadi mangse hasutan ko TERSEDAR n minx maaf gn ak..

huhuhu tapi ak tak taw la kn n nak sangat taw..

nape ko buat ak mcm ni?
ape salah ak kat ko?
ak penah ganggu edop ko ke?
ak penah saketkan aty ko ke?'
knp ko nak ganggu kebahagiaan ak skrg?
ko x bersyukur ke wlao ko bt ak mcm2 tp ak stil terima ko sbg KAWAN?

hurmmm..lo ade KAWAN2 dye yg TERBACE :

*yee. ak memg GARANG...
aku penah MARAH dye...
aku penah LEMPANG dye (tp tak kuat ponn..huhu ;P)

tapi..
adekah korg taw ape dye wat kt aku?
aku dah cakap kt dye,

lo ko HORMAT aku,ak 100x  HORMAT ko,
lo ko SETIA gn ak,ak 100x SETIA gn ko,
lo SAKITKAN aty aku, ak SAKITKAn aty ko balek,
lo ko CURANG gn aku, ak MAKI ko je..tu je..SIMPLE kn?

hurmm nak ngumpat ni sbenanye bnyk lagi yg ak tak cte..hahah
tapi biarlah ak bg MUKADIMAH je...
dosa sikit je..heheh ;p

memo : untok PENGETAHUAN ko AZRIL AZWAN (ak terpakse tulih nmo ko BESAR2 supaye ko SEDAR !! ak minx ko BERTAUBATLAH dgn ap yg ko da buat ni..ak akn MAAFKAN ko kalo ko SEDAR KESALAHAN ko n MINX MAAF kt sume yg ko dah SAKITKAN ATY tuu..
biarkan lah kenangan hitam dulu tu LUPUS, jangan lah ko BERDENDAM sgt..t hidop ko tak BERKAT ;))


No comments: